Relatie met competenties

 

Gedreven door de visie van Triqs zijn wij voortdurend bezig met het ontwikkelen van onze dienstverlening. Naar aanleiding van een vraag van een zorginstelling hebben wij een systematiek ontwikkeld waarmee we het mogelijk maken om een koppeling te leggen tussen de cliënttevredenheid en de competenties van medewerkers. Gezien het grote belang van cliënttevredenheid is het noodzakelijk om als organisatie te weten hoe deze te beïnvloeden.

Op het moment dat er een koppeling kan worden gelegd tussen de competenties van de medewerker (waar immers de cliënttevredenheid ontstaat) en de tevredenheid van de cliënt is hiermee een zeer krachtig instrument ontstaan in het verklaren en verbeteren van de cliënttevredenheid.

Voor meer informatie over de regressie analyse kunt u contact opnemen met Joost Laninga of Arthur Weynschenk op 038 - 466 15 70

 

"Met een relatief eenvoudige analyse een grote meerwaarde!"


Nick Fransman MSc, projectleider
MAIL Nick     BEL Nick