Cliëntmetingen

Zorg en Welzijn

Triqs heeft meer dan 15 jaar ervaring in het achterhalen van cliëntervaringen in de zorgsector. 

Dit doen wij aan de hand van verschillende vragenlijsten en op verschillende manieren (schriftelijk, online, telefonisch etc.). De hierbij gehanteerde vragenlijsten kunnen door Triqs zijn ontwikkeld of vragenlijsten die in de sector verplicht zijn gesteld door derden. 

 

Onderstaand zijn een aantal van deze onderzoeken / vragenlijsten uitgelicht. Mocht u niet vinden wat u zoekt, neem dan contact met ons op want we helpen u graag.

Download PDF

PREM Wijkverpleging

De PREM Wijkverpleging is vanaf 2019 klaar voor gebruik. U kunt de vragenlijst inzetten in uw organisatie voor leren en verbeteren. Alle aanbieders van wijkverpleging zijn verplicht in het eerste kwartaal van 2019 een onderzoek met de PREM Wijkverpleging te doen. Daartoe heeft de Stuurgroep Kwaliteitskader Wijkverpleging onlangs besloten.

Lees meer

Kwaliteitsevaluaties Perspectief

Sluit onze ondersteuning aan op wat mensen willen? Wat doen we goed, wat kan beter? Hoe staat het met de zeggenschap van degenen die we ondersteunen? Dit en meerdere vragen kunnen worden beantwoord aan de hand van een uitgevoerde Evaluatie.

Lees meer

KraamzorgKompas

Met dit instrument kunnen kraamzorginstellingen een geautomatiseerde meting laten uitvoeren. Na afloop van de zorgperiode stuurt het systeem automatisch een evaluatie naar de kraamvrouw. Deze kan online een vragenlijst invullen en de kraamzorginstelling heeft online inzage in de tevredenheid van de cliënt en de kwaliteit van de dienstverlening van de kraamverzorgenden.

Lees meer

Verbeterplannen

Een onderzoek is vaak de start voor een verbetertraject. Maar hoe schrijf je een effectief verbeterplan, waar moet je op letten, hoe zorg je dat het een collectief gedragen plan wordt...

Lees meer

NPS onderzoek

De Net Promoter Score (NPS) zegt iets over de mate van loyaliteit onder je klanten; loyale klanten zullen doorgaans opnieuw gebruik maken van de diensten van een organisatie en zullen geneigd zijn de organisatie aan andere personen aan te bevelen. Het uitvragen van de Net Promoter Score is daarmee een belangrijk en waardevol instrument als het gaat om het voorspellen van het succes van uw organisatie.

Lees meer

CQI metingen

Triqs is uw gecertificeerde partner voor de uitvoering van CQI metingen. Wij hebben jarenlange ervaring in de uitvoering van zowel schriftelijke, mondelinge als online metingen.

Lees meer

Focusgroep

Om inzicht te krijgen in het waarom achter de (on)tevredenheid van cliënten biedt Triqs het focusgroep onderzoek aan als verdieping van de uitkomsten van de meting.

Lees meer